Munkatársaink

Kovács Zsuzsanna

rólam
rólam

Küldetésem

Küldetésemnek érzem a tanulási/magatartási, beilleszkedési nehézséggel küzdő gyermekeknek és szüleiknek való segítségnyújtást.

Feladatomnak tekintem a gyógypedagógiai vizsgálatok során az oki háttér kiderítését, a szükséges fejlesztés meghatározását, a szülők számára konzultációs lehetőség biztosítását a felmerülő problémák, az otthoni támogatás lehetőségeinek átbeszélésének érdekében.

Szívügyem a gyermekek hozzásegítése a társakhoz való sikeres kapcsolódáshoz, az óvodai, iskolai életben alkalmazott hatékony kommunikációhoz.

Kovács Zsuzsanna

gyógypedagógus
gyógypedagógus
Gyógypedagógus tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos, autizmus spektrum-pedagógiában jártas
A pszichiátriai betegségek teljes spektrumáról fogadok pácienseket.
szakterületeim
szakterületeim

Amivel megkereshet

Tanulási zavar, tanulási nehézség szűrése (olvasás, írás, számolás)
Tantárgyi elakadás oki hátterének kiderítése, a fejlesztés lehetőségeinek meghatározása.
Komplex pszichológiai-gyógypedagógiai vizsgálatban való közreműködés (tanulási részképesség vizsgálat)
A tanulási folyamatokat megnehezítő tényezők meghatározása összetett probléma esetében, komplex vizsgálat során.
Részképesség vizsgálat (óvodától középiskola végéig)
A tanulási folyamatokat megnehezítő tényezők meghatározása.
Első interjú felvételében való közreműködés (tanulási képességek vizsgálata)
A probléma feltárása a szülőkkel történő konzultáció alapján, anamnesztikus adatok felvétele.
Szociális-kommunikációs készségfejlesztés páros/kiscsoportos helyzetben (2-6 fő) (óvoda, alsó tagozat)
A gyermekek/tanulók szociális-kommunikációs készségeinek fejlesztése, az ezzel összefüggő kompetenciák kialakítása, erősítése.
Iskolaérettségi vizsgálat
A gyermekek/tanulók szociális-kommunikációs készségeinek fejlesztése, az ezzel összefüggő kompetenciák kialakítása, erősítése.
Kiscsoportos iskolaelőkészítő foglalkozás (2-5 fő)
A probléma feltárása a szülőkkel történő konzultáció alapján, anamnesztikus adatok felvétele.
Szociális-kommunikációs készségfejlesztés páros/kiscsoportos helyzetben (2-6 fő) (óvoda, alsó tagozat)
A gyermekek/tanulók szociális-kommunikációs készségeinek fejlesztése, az ezzel összefüggő kompetenciák kialakítása, erősítése.
Iskolaérettségi vizsgálat
A gyermekek/tanulók szociális-kommunikációs készségeinek fejlesztése, az ezzel összefüggő kompetenciák kialakítása, erősítése.
szakmai háttér
szakmai háttér

Szakmai tapasztalataim és munkahelyeim

2014. 09. – jelen

Gyógypedagógus
Szakértői bizottsági, nevelési tanácsadás, korai fejlesztés feladatellátás.
Bács-kiskun Vármegyei Pedagógiai Szakszolgálat Kecskeméti Tagintézménye – Kecskemét, Bács-Kiskun

2015. 03. – 2018. 06.

Gyógypedagógus
Egyéni, kiscsoportos kognitív képességfejlesztés és szociális-kommunikációs készségfejlesztés.
Aranykapu Gyermekház – Kecskemét, Bács-Kiskun

1999. 09. – 2014. 08.

Gyógypedagógus
Autizmussal élő gyermekek nevelésére-oktatására szolgáló speciális csoport, utazó gyógypedagógiai és korai fejlesztés ellátás.
Kecskeméti EGYMI Autizmus Centrum – Kecskemét, Bács-Kiskun

szakmai háttér

Munkahelyeim

2021. október – Jelen

Osztályos orvos, SZTE Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály (Részmunkaidős), Szeged

2021. december – jelen

Szakorvos, Kiskunhalasi Semmelweis Kórház Pszichiátria Ambulancia (Részmunkaidős), Kiskunhalas

2017. október – 2022. október

Ambuláns betegek ellátása.
Szakorvosjelölt, SZTE ÁOK Pszichiátriai Klinika, Szeged
Osztályos orvosi feladatok ellátása, ügyeleti feladatok ellátása.

2013. szeptember – 2017. október

Rezidens, Kiskunhalasi Semmelweis Kórház Pszichiátria Osztály, Kiskunhalas

2016. október – 2022. szeptember

Osztályos orvos, Kiskunhalasi Semmelweis Kórház Sürgősségi Betegellátó Önálló Osztály (Részmunkaidős), Kiskunhalas

szakmai háttér
szakmai háttér

Végzettségeim

2022. 03. – 2022. 04.

tanúsítvány, WAIS-IV , Giunti Psychometrics – Budapest

2022. 02. – 2022. 02.

tanúsítvány, UNIT, Giunti Psychometrics – Budapest

2015. 09. – 2017. 06.

oklevél, Szakvizsgázott pedagógus fejlesztő, differenciáló pedagógia területen, Pallasz Athéné Egyetem – Kecskemét

2005. 04. – 2005. 05.

tanúsítvány, Autizmussal élő gyermekek célzott pedagógiai ellátási elméleti és gyakorlati alapjai, Autizmus Alapítvány – Budapest

2000. 09. – 2004. 06.

diploma, Tanulásban akadályozottak szakos gyógypedagógus tanár, Kaposvári Egyetem – Kaposvár

kapcsolat
kapcsolat

Jelentkezzen be konzultációra vagy hívjon / írjon nekem

Erat magna eu fringilla dolor, tincidunt dictum ultrices varius mi scelerisque consectetur elit proin dui adipiscing dignissim sagittis, ultrices eu. Adipiscing ante consectetur

Online időpontfoglalás

6 órán belüli lemondás, illetve jelzés nélküli mulasztás esetén az alkalom kiszámlázásra kerül. Kérjük, hogy amennyiben nem tudnak megjelenni a lefoglalt időponton, azt a lehető leghamarabb szíveskedjenek jelezni.
Megértésüket köszönjük!

Küldjön nekünk üzenetet

48 órán belül válaszolunk munkanapokon
Elérhetőségeim

Elérhetőségeim

Kövessen engem

Szociális-kommunikációs készségfejlesztés

A beilleszkedési / társas kapcsolatok kialakításának nehézségével küzdő, 4-10 éves (óvodás, alsó tagozatos) gyermekek számára szervezett kiscsoportos foglalkozások heti rendszerességgel (2-6 fő).

Az alábbi állapotok / tünetek kezelésére:

  • ADHD (hiperaktivitás-figyelemzavar)
  • autizmus
  • szociális szorongás
  • kortárskapcsolati, érzelemszabályozási problémák
  • szabálytartás és kudarctűrés nehézsége

A foglalkozásokon játékos feladatokon / helyzeteken keresztül a gyermekek gyakorolják az együttműködést, a közösségi szabályoknak megfelelő viselkedést, érzelmeik és mások érzelmeinek, szándékainak megértését.

Ezt a csoportos foglalkozást nem találja meg az online időpontfoglalóban, kérjük érdeklődését e-mailen küldje el: zuzurezi@gmail.com

Iskolára felkészítő csoport

A cél a gyermekek zökkenőmentes átmenetele az óvodából az iskolába, és megalapozza azokat a készségeket, amelyek szükségesek az iskolai tanuláshoz. A foglalkozások heti rendszerességgel, kiscsoportos formában valósulnak meg (2-5 fő).

Főbb fejlesztési területek:

  • alapkészségek megerősítése (szókincs-nyelvi kifejezőkészség, finommotorika-grafomotorika, figyelem, emlékezet, feladattartás, matematikai alapok)
  • érzelmi-szociális érettség támogatása (szabálytartás, együttműködés, várakozás, önfegyelem, önállóság, kudarc- és konfliktustűrés)
  • tanulási helyzetekkel való ismerkedés (hogyan kell feladatot végrehajtani, rövid, célzott tevékenységek végzése, füzet-munkafüzet használatának alapjai)

Ezt a csoportos foglalkozást nem találja meg az online időpontfoglalóban, kérjük érdeklődését e-mailen küldje el: zuzurezi@gmail.com